04 outubro 2007

Sometimes i would like to say what i can feel

How Can I show you what I am
Without know you
I feel myself walking in a end road
Without money, without light

Why what I feel for another person is so complicated?
Why?
Sometimes I would like understand it
Just only to know it.

I just walk in my rules that way
With many doubts and certains
I am waiting for on afirmation, a clear Conscience
of my ideas and my way of life

And one more night goes by
like many others, lost in Sleeplessness
With your sweet and sonical voice
sounding intense in my head like a punishment

{Meu querido irmão Wagner, eu fiz uma versão para o inglês de seu poema "Às vezes gostaria de te dizer o que eu sinto", porque estou sentindo que meu inglês, devido a falta de prática, está querendo me abandonar. Espero que você goste desta versão e se puder me corrige, pois nem sei se estou certo naquilo que escrevi no poema.

Com carinho, do seu irmão
Marcus PC}

Um comentário:

Unknown disse...

Blz! No que eu uder ajudar to aí! E vc é mestre em modificar bem os meus poemas! Sabe q somos como Lennon e McCartney... hehehe!